Nie zamierza nic a nic innego w tym, że kolejne spółki prześcigają się w ofertach coraz to bardziej wymyślnych szkoleń. Nie zawsze jednak to, co nowoczesne, jest najodpowiedniejsze – czasami najbardziej skuteczne okazują się stare, sprawdzone metody szkoleń.
Istnieje kilka kryteriów, które pozwalają stwierdzić, czy dane szkolenie biznesowe będzie dobre, czy jednak lepiej poszukać czegoś innego. Warto dowiedzieć się, czym dokładnie jest się kierować podczas wyboru szkolenia – pozwoli to dokonać przemyślanego, rozsądnego wyboru także odpowiednio zainwestować swoje pieniądze
Czas trwania szkolenia – czyli „dłużej” nie znaczy „lepiej”
Wielu osobom wydaje się, że jeśli szkolenie będzie trwało dłużej, to jego uczestnicy zdobędą znacznie więcej niezbędnej wiedzy i wiedzy na temat sprzedaży. Wbrew pozorom – wyjątkowo często sytuacja jest wręcz odwrotna. Jednodniowe lub dwudniowe szkolenia pozwalają kierowcom na przekazanie całej niezbędnej wiedzy, a uczestnicy nie zdążą przez ten czas znudzić się szkoleniami oraz wykładami oraz podchodzą do nich z wielkim entuzjazmem. Często znacznie lepsze efekty przynosi szkolenie krótkie, lecz konkretne i pozbawione „lania wody”, niż dłuższe szkolenie, po którym uczestnicy będą stanowili kłopot z oddzieleniem faktycznie istotnych informacji z tych, które mogliby spokojnie pominąć.
Zobacz więcej: https://www.konferencjenaukowe.edu.pl/
Jak stosować informacje zdobyte na szkoleniu w praktyce?
Dobre szkolenie sprzedażowe powinno jasno i konkretnie wskazać uczestnikom sposoby na wykorzystywanie zdobytej wiedzy w praktyce. Innymi słowy – takie szkolenie nie powinno odbywać się na sali wykładowej, lecz trwać dalej podczas pracy uczestników szkolenia. Przykładem takiego działania mogą być zadania dawane uczestnikom szkoleń – dzięki nim są oni niejako „zmuszani” do wykorzystywania swojej wiedzy w praktyce, a po jakimś czasie właściwe działanie stoi się dla nich nawykiem.